طرح بوم برنامه ویژه مدرسه

برنامه ویژه مدرسه طرح بوم

طرح بوم برنامه ویژه مدرسه

برنامه ویژه مدرسه طرح بوم

خدمات سئو و بهینه سازی وب سایت در طراحی وب سایت شرکتی

پنجشنبه, ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۱۰:۵۸ ق.ظ

در این مقاله قصد داریم به معرفی یکی از اصولی ترین و مهم ترین موارد در کسب و کار های آنلاین  یعنی خدمات سئو و بهینه سازی وب سایت بپردازیم و در نهایت نگاهی به روش های طراحی وب سایت شرکتی ارزان بیاندازیم و به طور کامل شما را با مفاهیم سئو و بهینه سازی آشنا کنیم، لطفا در ادامه با ما همراه باشید.

طراحی وب سایت شرکتی با بهره گیری از به روز ترین متدها:

طراحی وب سایت شرکتی امروزه به یکی از پرمخاطب ترین شاخه های طراحی سایت تبدیل شده است و اکثرا تمامی شرکت ها پس از آشنایی با دنیای اینترنت و گستردگی آن تصمیم به ثبت وب سایت خود بر بستر وب گرفته اند، ما با بهره گیری از بروز ترین روش ها و متد های موجود در گوگل وب سایت شما را طوری طراحی خواهیم نمود تا در کمترین زمان ممکن بتوانید ضمن برخورداری از یک وب سایت شیک و شایسته، بهترین نتیجه را نیز دریافت کنید.

خدمات سئو و بهینه سازی وب سایت

سئو چیست؟

سئو یکی از کلیدی ترین و مهم ترین مواردی می باشد که به کمک آن می توان ترافیک بالایی را بر روی وب سایت اعمال نمود و بدین واسطه شاهد افزایش فروش محصولات خواهیم بود در حالت کلی سئو به معنای search engine optimize است که قابلیت های بسیار زیادی را برای و بسایت هدف لحاظ می کند تا بتواند بر روی فروش محصولات خود تمرکز بالایی داشته باشد. از این رو این واژه یکی از الزامات بسیار کارآمد و مهم کسب و کار اینترنتی است، سئو به دو دسته اصلی داخلی و خارجی تقسیم بندی می شود که در ادامه به معرفی آن ها خواهیم پرداخت اما علاوه بر سئو مبحث دیگری به عنوان طراحی سایت مطرح است که مجموعه ما بر اساس نیاز مشتری قادر خواهد بود تا به طراحی وب سایت شرکتی ارزان، طراحی وب سایت فروشگاه اینترنتی ارزان،  طراحی وب سایت توریستی و گردشگری، طراحی وب سایت رستوران، فست فود و کافی شاپ، طراحی وب سایت اتوبار وباربری، طراحی وب سایت آموزشی و... بپردازد.

معرفی سئوی داخلی:

سئوی داخلی به یک سری از مباحثی گفته می شود که در درون وب سایت شکل می گیرد و به طور گسترده بر فعالیت های آن اثر می گذارد، برخی موارد مانند تولید محتوای تخصصی، استفاده از کلیدواژه های مناسب، استفاده از تصاویر باکیفیت، استفاده از لینک سازی داخلی و... برخی از مهم ترین مسائل مربوط به سئوی داخلی است.

معرفی سئوی خارجی:

در سوی دیگر مبحث سئوی خارجی مطرح است و به محموعه ای از اقداماتی گفته می شود که در خارج از وب سایت انجام می شود و به طور محسوس بر سئو و کسب نتایج بهتر وب سایت تاثیر می گذارد. به عنوان مثال فعالیت در شبکه های اجتماعی همانند لینکدین، پینترست، توییتر، فیس بوک و... از این دسته از موارد هستند. پس در حالت کلی خدمات سئو و بهینه سازی وب سایت به دو دسته سئوی داخلی و خارجی تقسیم بندی خواهند شد که مجوعه ما تمامی این فعالیت ها را به نحو احسن برای شما عزیزان در نظر گرفته است تا در کمترین زمان ممکن بتوانید بهترین نتیجه را دریافت کنید.

سئو و طراحی وب سایت شرکتی

بهینه سازی وب سایت به چه معناست؟

بهینه سازی وب سایت مجموعه ای از قوانین و دستور العمل هایی است که به ما کمک می کند تا بتوانیم شرایط فعلی وب سایت خودمان را افزایش دهیم تا بتوانیم در نتایج گوگل جایگاه بهتری را کسب کنیم و بدین واسطه بتوانیم کاربران بسیار زیادی را به سوی وب سایت خودمان سوق دهیم تا ضمن افزایش فروش محصولات، کاربران هدف و واقعی ای را جذب کنیم اما بهینه سازی وب سایت دارای عوامل بسیار مختلف و متنوعی می باشد که تمامی آن ها در کنار یکدیگر می توانند آن نتیجه مطلوب را به وب سایت مربوطه بدهند، برخی از این عوامل مهم عبارتند از:

  1. بهبود سرعت سایت

  2. بهبود کدنویسی سایت

  3. بهبود تجربه کاربری ux

  4. بهبود مطالب، تصاویر، ویدئو ها و...

خدمات سئو شامل چه مواردی می شود؟

پس از آن که با مفهوم سئو آشنا شدید نوبت به آن رسیده است تا خدمات سئو را برای شما عزیزان شرح دهیم تا به قدرت این واژه بیش از پیش پی ببرید.

  1. بررسی سئوی داخلی

  2. بررسی سئوی خارجی

  3. ثبت بک لینک در فروم ها

  4. فعالیت در شبکه های اجتماعی

  5. و...

منبع: شرکت ساپرن

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۲/۲۶
محمد صالح

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی