طرح بوم برنامه ویژه مدرسه

برنامه ویژه مدرسه طرح بوم

طرح بوم برنامه ویژه مدرسه

برنامه ویژه مدرسه طرح بوم

پرسش مهر 1403 : پویش مهر ، پاسخ به پرسش مهر

سه شنبه, ۱۰ مهر ۱۴۰۳، ۱۰:۴۷ ق.ظ

 

پرسش مهر رئیس جمهور : پرسش مهر چیست؟ زمانی که عبارت پرسش مهر 1403-404 را در سطح وب جستجو کنید، اغلب با سایت هایی روبرو میشوید که صرفا با یک توضیح کوتاه در مورد این طرح، که احتمالا آن توضیح هم واقعیت ندارد، سعی در فروش فایل های آماده پرسش مهر رئیس جمهور دارند. اما قصد داریم تا به صورت دیگر به معلمان و دانش آموزان و علاقه مندان کمک کنیم.

 

در خدمات ما هم فروش مقالات پرسش رئیس جمهور یا پرسش مهر 1403 وجود دارد اما ما علاوه بر ارائه این خدمات، سعی کرده ایم تا در این صفحه، در قالب مقاله پرسش مهر، به معرفی و توضیح کامل این طرح نیز بپردازیم تا برای شما عزیزان جای هیچ سؤالی باقی نماند و بتوانید علاوه بر رفع نیاز خود از طریق دانلود یا خرید فایل ها، به افزایش اطلاعات عمومی خود هم کمک کنید.دوستان عزیز در صورت نیاز در هر لحظه از شبانه روز با ما تماس بگیرید.

در ضمن باید به اطلاع برسانیم که تمامی فعالیت های این سایت در زیر نظر بانک فایل پژوهشی معلمان میباشد.با ما همراه باشید.

پرسش مهر

یکی از فعالیت هایی که رییس جمهور کشور، هرسال و در ابتدای سال تحصیلی آن را انجام میدهند، فعالیت پرسش مهر است. این طرح از سال 1376 و توسط رئیس جمهور وقت پایه گذاری شد. پرسش مهر با اهداف گوناگونی هر ساله و در ابتدای شروع سال تحصیلی، در ماه مهر از سمت رئیس جمهور ایراد میشود و تا به احال رئیس جمهوران مختلف در کشور، 23 پرسش را در این طرح مطرح کرده اند. در اصل در سال تحصیلی 1403-404، آقای رئیس جمهور، رئیس جمهور وقت کشور، بیست و پنجمین پرسش رئیس جمهور را از دانش آموزان پرسید.

در ادامه طرح نماد توضیحات بیشتری در مورد این پرسش، اهداف آن و غیره مطالعه میکنید.

اهمیت پرسش گری

عدم پرسشگری یکی از بحران‌های درسی و اجتماعی است که در بسیاری از موارد موجب عدم تعادل تحصیل گشته و به‌عنوان یکی از حوادث تنش‌زا، ثبات تحصیل را درهم شکسته و بهداشت روانی اعضای آن را خدشه دار می‌سازد. اکثر محققان معتقدند که بازتاب‌های شوم این بحران دردناک بطور روزافزون در حال افزایش است و زندگی فردی و اجتماعی را مورد هجوم قرار می‌دهد (اسماعیلی، 1374، به نقل از قناعتی، 1393). عدم پرسشگری نوعی گسست و جدایی و اخلال در بنیان های اساسی تحصیل است که منجر به جدایی همیشگی - هم راه لوازم آن - می شود. البته ممکن است هر نوع اخلال و گسستی منجر به جدایی (عدم پرسشگری) نشود، گرچه در این حالت نیز تحصیل کارکرد خود را از دست می دهد و آسیب های اساسی به آن وارد می شود، ولی این بخش از مسائل آسیب شناختی تحصیل مورد توجه این مقاله نیست، بلکه آن نوع گسستی که منجر به «جدایی » بشود مورد بررسی است (حسینی شاهرودی، 1394).

اهداف پرسش رییس جمهور (پرسش مهر) چیست ؟

از جمله اهداف پرسش مهر از طرف رییس جمهور میتوان به این موارد اشاره کرد:

  • به تکاپو انداختن ذهن دانش آموزان در ابتدای مهر ماه هر سال
  • آشنایی دوباره ذهن دانش آموزان با فضای درس و پژوهش بعد از 3 ماه
  • آشنایی بهتر با نهاد ریاست جمهوی
  • افزایش مهر و ارتباط دانش آموزان به رئیس جمهور
  • افزایش اعتماد به نفس دانش آموزان در ارائه نظرات خود
  • پرورش روحیه پرسش گری دانش آموزان
  • ایجاد نشاط و شادابی
  • ایجاد توانایی نقد و تحلیل در دانش آموزان و کمک به معلمان
  • رشد و کشف استعداد های برتر

پرسش های مهر دوره های مختلف

منبع بانک فایل پژوهشی معلمان؛ در این قسمت قصد داریم تا به معرفی چند پرسش مهر مطرح شده در دوره های مختلف ریاست جمهوری بپردازیم:

اولین طرح پرسش مهر در سال 1376 و توسط آقای خاتمی مطرح شد. در آن زمان این طرح را طرح بنمار مینامیدند. پرسش های سال 76 برابر بودند با این سؤالات:

  • "چگونگی قانونمندی و احترام به قانون"
  • "راهکارهای استقرار امنیت و راه حل‌های عملی برای بیرون راندن بیگانگان از منطقه"

پرسش مهر دوره بعد با یک سال تأخیر در سال تحصیلی 79-80 مطرح شد:

  • "دین و آزادی در قانون اساسی که روح ملت و اساس وحدت ملی است، چه جایگاهی دارد؟"
  • "با گفت‌وگوی تمدن‌ها چگونه می‌توانیم جهانی زیباتر و انسانی‌تر بسازیم؟"

پرسش مهر سال تحصیلی 82-81 با یک سال تأخیر دوباره برابر بود با:

  • "راز و رمز انحطاط تمدن بزرگ ایران اسلامی و طرز تلقی منفی جهان نسبت به آن چیست؟"
  • "انقلاب اسلامی در گشودن راه رهایی از این نگون‌ساری چه نقشی داشته است؟"
  • "برای رساندن کشور و ارتقای ملت به جایگاه شایسته و واقعی خود در جهان امروز و تاریخ چه باید کرد؟"

آیا دانش آموزان از طرح پرسش مهر توسط رئییس جمهور استقبال کرده اند؟

خوشبختانه تا به حال استقبال خوبی از این طرح توسط دانش آموزان شده است. با توجه به اینکه دانش آموزان در نوشتن پاسخ پرسش مهر حس میکنند که در حال صحبت کردن با یک مقام عالی و بلند مرتبه در کشور هستند، جواب دادن به این سؤاب برای آنها دارای شور و اشتیاق فراوانی است و تا به حال رضایت زیادی از نوشتن این نامه به رئیس جمهور داشته اند.

طرح پرسش مهر یا پرسش رئیس جمهور از حدود 23 سال پیش و توسط رئیس جمهور وقت، آقای خاتمی ایراد شد. و پس از آن هم تمامی رئیس جمهوران روال قبلی به مطرح کردن این سؤال در مهر ماه مشغول میشدند.

آیا پرسش مهر با اهدای جوایز همراه است؟

اگر بخواهیم بدون اغراق به این سؤال پاسخ دهیم، خیر!! از ابتدای برگذاری طرح پرسش مهر قرار بود هرساله به برترین پاسخ ها و همینطور دبیران و معلمان برتر شرکت کننده در این طرح، علاوه بر تقدیر نامه، هدایای نفیسی ارائه شود. با توجه به اینکه این طرح دارای مزایای زیادی برای دانش آموزان است، اهدای این هدایای نفیس موجه بود.

در ابتدا قرار بود تا به عنوان هدیه طرح پرسش مهر، به شرکت کنندگان برتر اعم از دانش آموز و مدرس، هدایای چون سکه بهار آزادی، سفر حج و... هدیه شود. اما متأسفانه، این وعده تنها در 7 دوره اول پرسش مهر به اجرا رسید و پس از آن، در ارائه هدایا قصور فراوانی صورت گرفت. در دوره های بعدی پرسش مهر؛ پرسش مهر هشتم به بعد، نه تنها هدایای به شرکت کنندگان برتر اهداء نشد، بلکه حتی لوح ها و تقدیر نامه ها نیز به دست آن ها نرسید.

البته گاها اداره آموزش و پرورش هر منطقه اقدام به چاپ تقدیر نامه و لوح هایی برای معلمان شرکت کننده در طرح میکند اما باز هم از هدیه برای دانش آموزان خبری نیست. این موضوع شاید یک لکه سیاه در کارنامه پرسش رئیس جمهور باشد و مطمئنا باعث کاهش اعتبار زیادی نه تنها برای اداره آموزش و پرورش بلکه برای نهاد ریاست جمهوری است. نکته جالب این است که در این سال ها، دو رئیس جمهور در این نهاد به اداره کشور نشسته اند اما هنوز هم خبری از سر و مان دادن به وضعیت ارسال هدیه های طرح پرسش مهر وجود ندارد.

آیا این طرح تا به حال همیشه برگذار شده؟

خیر، اگر دقت کرده باشید، در ابتدای مقاله گفته شد که اولین سال پرسش مهر، سال 1376 بود و در زمان حال، در سال 1403 قرار داریم. اما طرح پرسش مهر 1403، پرسش مهر بیست و پنجم خوانده میشود. این موضوع نشان دهنده این است که در این بین، در دو سال پرسش مهر برگذار نشده و این موضوع باعث شده تا در زمان فعلی به جای پرسش مهر بیست و پنجم، با پرسش مهر بیست و پنجم روبرو باشیم.

پرسش مهر 1403

پرسش مهر 1403

همانطور که میدانید، پرسش مهر هر ساله و در ابتدای سال تحصیلی توسط رئیس جمهور مطرح میشود. در همین حال پرسش مهر هر سال را به یکی از 3 صورت زیر نام گذاری میکنند:

  • پرسش مهر همراه با سال تحصیلی (پرسش مهر 1403-404)
  • پرسش مهر همراه با سال شمسی مطرح شدن آن (پرسش مهر 1403)
  • پرسش مهر بر اساس ترتیب (پرسش مهر بستم یا 23)

مقاله آماده پرسش مهر 404-1403 قابل ویرایش

خدمت معلمین، دانش آموزان و پژوهشگران عزیز ذکر این نکته خالی از لطف نیست که شما عزیزان می توانید از ده ها مقاله آماده و کامل پرسش مهر 404-1403 که در سایت موجود است یک نمونه و یا تعدادی را انتخاب نموده و آنها را با هم ادغام نمایید. در این صورت می توانید یک مقاله خالی از اشکال و غیر اینترنتی برای خود بسازید. اما چنانچه تمایل دارید ما این کار را برای شما انجام دهیم در خدمت شما عزیزان بوده و هستیم و این کار را برای شما با کمال ادب و احترام انجام می دهیم، در واقع کافی است برای نوشتن پرسش مهر با مدیریت سایت تماس بگیرید.

نشانه های پرسشگری

محصلانی که در شرف عدم پرسشگری هستند، رویدادهای بسیار فشارزایی را تحمل می کنند (احمدی، 1394) و در واقع بیش از محصلان جستجوگر در معرض آسیب های روانی، اجتماعی و جسمی مانند اضطراب، افسردگی، خودکشی، بیماری های قلبی و غیره هستند (کندلر[1]، 2300، به نقل از زرگر، 1394). سبک زندگی و سرمایه های روانشناختی دو متغیری است که در این پژوهش به آن ها پرداخته شده است.

تحقیقات درباره پرسشگری

تحقیقات در ایران و دیگر کشورها نشان می دهد که محصلان پس از عدم پرسشگری دچار علائمی زیادی چون افسردگی، احساس ناامیدی و یأس و عدم مسئولیت پذیری، ضعف روانی و تمایل به سرزنش خود می شوند (امینی، 1379). این علائم در حالات شدید می تواند به عنوان یک بیماری روانی همچون افسردگی شدید، حالات هیستریک[2]، هیپوکندریا[3] و حتی پارانوئید[4] باعث ایجاد از هم گسیختگی این قبیل محصلان شود (موسوی، 1394).

یکی از سازه هایی که به تازگی در روانشناسی مثبت گرا[5] مطرح شده است سرمایه روانشناختی است. سرمایه روانشناختی[6] ریشه در پژوهش های سلیگمن[7] (114008) که او را به عنوان پدر روا نشناسی مثبت گرا می شناسند، دارد (هاجزس[8]، 2310 و علیف و تونچ[9]، 2315).

پاسخ به پرسش مهر 404-1403

بعضی شاگردان توانا به هنگام پژوهش درباره پرسش مهر دچار بحران اعتماد به نفس می شوند . آنها از اشتباه کردن و مورد تمسخر همکلاسی ها قرار گرفتن می ترسند . این شاگردان از این حقیقت که معمولا در پاسخ هایشان خیلی هم موفقند ٬ غافل هستند . بسیاری از شاگردان از ترس اینکه همکلاسی هایشان آنها را علامه بنامند از شرکت در پژوهش درباره پرسش مهر طفره می روند .دانلود در ادامه مطلب

پرسش مهر 404-1403: باید توجه داشت که استنباط شاگردان از موقعیت شان بر رفتار آنها تاثیر می گذارد و نهایتا مانع از پژوهش درباره پرسش مهر آنها می شود . احساس آنها این است که فرهنگ کاری کلاس بر فرد متمرکز شده و این فرهنگ ، رقابتی و ترس آور است . همین موضوع باعث می شود که از پژوهش کنار بکشند و امکان شلوغی و رفتارهای ناپسند از جانب آنها زیاد شود .دانلود در ادامه مطلب

پاسخ پرسش مهر 404-1403: عدده کثیری احساس می کنند که آنچه در پژوهش می گذرد به درد آنها نمی خورد ، پس چرا باید پژوهشگری دخیل باشند ؟ این مشکلی است که با روش طرح پرسش مهر از همه می توان آن را اصلاح کرد چند راهبرد موثر در ایجاد فضای همکاری در کلاس گرد آوری کرده ام . این راهبرد ها تجویزی نیستند . از میان آنها آنچه را که موثر می بینید انتخاب کنید . امید است که این نظرات ، شما را به اندیشیدن در باره این موضوع بر انگیزد و بتوانید در آینده روش خاص خودتان را در زمینه تشویق نوجوانان به شرکت آزادانه در پژوهشگری پیدا کنید .دانلود در ادامه مطلب

راهبرد هایی برای افزایش یادگیری

راهبرد هایی برای افزایش یادگیری های مبتنی بر همیاری در کلاس شناساندن ارزش پژوهش درباره پرسش مهر در کلاس به شاگردان برای شاگردان فهمیدن ارزش پژوهش درباره پرسش مهر بسیار مهم است . مشارکت در فرآیند جذب اطلاعات از محرک های نوشتاری یا کلامی ، تحلیل و تلفیق مطالب ، شکل دهی فرضیه و سپس نظم بخشیدن به افکار در قالب زبانی روشن همگی در شاگردان حس مالکیت برآن مفهوم یا موضوع را ایجاد می کند و آنها را کاملا به روند یادگیری ملتزم می کند اگر پرسش مهر جدی گرفته نشود ، شاگرد به آسانی از فرآیند یادگیری منفک خواهد شد و مفاهیم یا اطلاعات را کمتر به ذهن خواهد سپرد و در نتیجه حس مالکیت مطالب درس در وی ایجاد نخواهد شد . معلمین باید منطق و اهمیت مشارکت در دروس را در همان جلسات اولیه برای شاگردان تبیین کنند .

پرسش مهر بیست و پنجم چیست؟

همانطور که در بالا گفته شد، پرسش مهر هر سال را با اسامی گوناگونی فرخوانی و نام گذاری میکنند. در یکی دیگر از نام گذاری های رایج، پرسش مهر را به ترتیب برگذاری آن نام گذاری میکنند. به طور مثال پرسش مهر سال 99 که در زمان حال در این سال قرار داریم، با نام دیگر پرسش بیست و پنجم یا پرسش 23 شناخته میشود زیرا بیست و پنجمین پرسش مطرح شده توسط رئیس جمهور وقت هر سال است.

همینطور پرسش مهر سال 97، سال گذشته را، با نام دیگر پرسش مهر شاخصه مدرسه خوب یا پرسش مهر 19 میشناختند.

مقاله آماده پرسش مهر 23

در ابتدای سال برای شاگردانم توضیح می دهم که هر پاسخ غلط در کلاس به مثابه محرکی برای شاگرد دیگر عمل می کند تا وی بتواند سیر تفکر در مورد آن موضوع را کمی به پیش ببرد . بدین ترتیب ، برای هر پاسخ غلط شاءن و ارزشی قائل می شویم . همچنین هر پاسخ نیمه صحیح نیز ما را به آن پاسخ مورد نظر نزدیک تر می کند و لذا این پاسخ هم به منزله یک مکعب برای شاگردان دیگر عمل می کند تا طرح ذهنی شان را تکمیل کنند و نهایتا به پاسخ صحیح برسیم . تاکید می کنم که این جریان باید به صورت همیاری و نه انفرادی باشد .دانلود در ادامه مطلب

تحقیق پاسخ به پرسش مهر بیست و پنجم

تا کنون در مورد مشارکت در پژوهش و استفاده از آن در پژوهشگری و جلسات طرح پرسش مهر صحبت کرده ایم . آنچه از نظر من ضرورت دارد نشان دادن این فرآیند به شاگردان در کلاس توسط الگویی عینی است . دریافته ام که با استفاده از طرح پرسش مهر می توان با موفقیت مفهوم و ارزش یاد گیری مبتنی بر همیاری در جلسات کلاسی را به دانش آموزان انتقال داددانلود در ادامه مطلب

بهترین جواب پرسش مهر

تجربه پژوهشگران حاکی از آن است که چرا باید شاگردی که به خوبی پژوهشگری پیش می رود و نمرات عالی در تکالیف نوشتنی اش می گیرد با داوطلب شدن برای پژوهش درباره پرسش مهر خود را در معرض خطر قرار دهد ؟بدیهی است که برای این دسته از شاگردان باید ارزش شرکت در پژوهش درباره پرسش مهر روشن شود .

جواب پاسخ دانش آموزان به پرسش مهر 404-1403

پوستری درباره پرسش مهر روی دیوار کلاس نصب کرده ام که این دیدگاه را تقویت می کند که : ( اشتباه کردن عیبی ندارد ) با این کار سعی می کنم نشان دهم که بدون شرکت همه اعضای کلاس ، یادگیری واقعی تنها از آن گروه کوچکی از شاگردان خواهد بود . نتیجه دیگری که پاسخ به پرسش مهر در شاگردان خواهد داشت این است که بی انضباطی در جامعه کاهش چشم گیری پیدا خواهد کرد .دانلود در ادامه مطلب

مقاله پاسخ به پرسش مهر 1403 رئیس جمهور

اگر می دانید که درک پرسش مهر به طور عمده به صورت شفاهی خواهد بود ،پرسش مهر را برای عموم کلاس مطرح کنید و به همه بگویید که در طی پرسش انتظار دارید که هر شاگرد به پرسش پاسخ بگوید ، اما مقدمه چینی اولیه کمی آسان تر خواهند بود . با این کار شاگردان ضعیف تر یا کم علاقه تر احتمالا در بخش اول درس پاسخ سوالات را خواهند داد دانلود در ادامه مطلب

پرسشگری و موفقیت

این ویژگی با حالت هایی از قبیل باور فرد به توانایی هایش برای دستیابی به موفقیت، داشتن پشتکار در دنبال کردن اهداف، ایجاد اسنادهای مثبت درباره خود و تحمل کردن مشکلات تعریف می شود (لوتانز و لوتانز[10]، 2304). این سازه ترکیبی از چهار مولفه ادراکی - شناختی امید[11]، خوش بینی[12]، خودکارامدی[13] و تاب آوری[14] است (ارز و جاج، 2301 و بیتمیس و ارگنلی[15]، 2315).

سرمایه روان‌شناختی یک حالت توسعه‌ای مثبت روان‌شناختی با مشخصه‌های زیر است: متعهد شدن و انجام تلاش لازم برای موفقیت در کارها وظایف چالش بر انگیز (خودکارآمدی)؛ داشتن استناد مثبت درباره موفقیت‌های حال و آینده (خوش بینی)؛ پایداری در راه هدف و در صورت لزوم تغییر مسیر رسیدن به هدف برای دستیابی به موفقیت (امیدواری) و پایداری هنگام مواجه با سختی‌ها و مشکلات برای دست‌یابی به موفقیت (انعطاف پذیری). پژوهش های تجربی از همگرایی و تمایز بین این چهار سازه مثبت روانشناختی حمایت می کنند (یوسف و لوتانز، 2307).

پرسشگری پرسش مهر 1403 و امید

امید، یک حالت انگیزش مثبت با در نظر گرفتن اهداف روشن برای زندگی است. در امید، از یک سو انگیزه خواستن به اراده برای حرکت به سوی اهداف و از طرف دیگر بررسی راه های مناسب برای حصول اهداف نهفته است (بایلی و اسنایدر[16]، 2307). خودکارآمدی، قضاوت فرد در مورد توانایی هایش در مورد انجام یک عمل تعریف می شود (بندورا[17]، 2308). خوش بینی، به معنای داشتن انتظارات مثبت برای نتایج و پیامدهاست و این پیامدها به عنوان عوامل ثابت، کلی و درونی در نظر گرفته می شوند (پترسون[18]، 2300، علیف و کاراکوس[19]، 2315).

تاب آوری به عنوان طبقه ای از پدیده ها که با الگویی از انطباق پذیری مثبت در زمینه مشکلات و مخاطرات قابل ملاحظه مشخص شده، تعریف شده است (ماستن و رید[23]، 2302) البته تاب آوری صرفاً مقاومت منفعل در برابر آسیب ها یا شرایط تهدید کننده نیست، بلکه فرد تاب آور، مشارکت کننده فعال و سازنده محیط پیرامونی خود است (والر[23]، 2301).

چهار مولفه در پرسشگری پرسش مهر 1403

این چهار مؤلفه در یک فرایند تعاملی و ارزشیابانه، به زندگی فرد معنا بخشیده (وود و وود[23]، 114006) و تلاش فرد برای تغییر موقعیت های فشار زا را تداوم داده (ارز و جاج[23]، 2301)، او را برای ورود به صحنه عمل آماده نموده (جاج و بونو[24]، 2301) و مقاومت و سرسختی وی در تحقق اهداف را تضمین می کند (پارکر[25] و همکاران، 2303). به عبارت دیگر، این چهار مؤلفه در مجموع یک منبع یا عامل نهفته جدیدی را تشکیل می دهند که در هر یک از این متغیرها، نمایان است (آوری[26] و همکاران، 2306، وانو[27] و همکاران، 2315).

متغیر دیگری که در این پژوهش به آن توجه شده است سبک زندگی است. مفهوم سبک زندگی[28] ابتدا توسط آلفرد آدلر (1929) و پیروانش مطرح شد (کجباف و همکاران، 1390). براساس تعریف سازمان بهداشت جهانی، سبک زندگی به روش زندگی مردم با بازتابی کامل از ارزش های اجتماعی، طرز برخورد و فعالیت ها اشاره دارد (فاضل و همکاران، 1390) که در واقع متأثر از فرهنگ، نژاد، مذهب، وضعیت اقتصادی، اجتماعی و باورها میباشد. براساس تعریف سازمان بهداشت جهانی، سبک زندگی به روش زندگی مردم با بازتابی کامل از ارزش های اجتماعی، طرز برخورد و فعالیت ها اشاره دارد (استاگی[29]، 2306). سبک زندگی فرد، عوامل مختلفی از جمله ورزش، تغذیه، اوقات فراغت، نگرش و شیوة برخورد با استرس را دربر می گیرد (کورتیس[30]، 2300، ترجمه سهرابی، 1380) که در پی فرایند اجتماعی شدن بوجود آمده است سبک زندگی در بزرگسالی در اهداف و راه های رسیدن به آنها خود را نمایان می کند. افراد، افزون بر سبک زندگی فردی، نوعی سبک زندگی مشترک در زندگی زناشویی دارند که می توانند در جهت اهداف مشترک یا اهداف خودخواهانه باشد (فاضل و همکاران، 1390).

چگونگی نگارش و قالب مقاله های سایت

مقالات پرسش مهر 1403 رئیس جمهور که در سایت ما وجود دارد و توسط نویسندگان ما نگارش شده است همگی در قالب ورد و قابل ویرایش هستند.هدف ما از نگارش مقالات موجود توجه به این نکته بوده است که شما عزیزان محترم را به تحقیق و پژوهش بیشتر پیرامون مسئله پرسش مهر ترغیب نماییم. ممکناست شما دوستان محترم مقاله ای را بخواهید سفارش دهید و نگران اینترنتی بودن مقاله باشید.جای هیچ گونه نگرانی نیست.تیم تخصصی ما این مسئله را برای شما آسان نموده است.برای اینکار می توانید با مدیریت سایت تماس گرفته و مقاله خود را به صورت خاص و اینترنتی سفارش دهید و نگران هزینه نباشید چرا که هزینه اندکی از شما عزیزان بابت اینکار از شما دریافت می شود.

بهترین جواب به پرسش مهر 1403

ایده ( هر نفر یک سوال ) را باز هم پیش تر ببرید و سعی کنید هر شاگرد را به تنها یک سوال در جلسه طرح پرسش مهر محدود کنید . بدین ترتیب هر شاگرد باید به دقت روی سوالی که باید پاسخ دهد فکر کند . لازم است به شاگردان تواناتر توصیه کنید تا مطرح شدن سوالات دشوارتر بردباری به خرج دهند و صبر کنند .

مقاله آماده پرسش مهر رئیس جمهور

قبل از شروع درس به شاگردان بگویید که از هر کدامشان یک سوال در مورد محتوای درس خواهید پرسید . این کار معمولا موجب این تاثیر مطلوب می شود که شاگردان در تمام مراحل درس به آن توجه کنند . به علاوه ٬ با این روش ابزاری عالی برای آزمودن درک مطلب آنها به دست خواهد آمد .از شاگردان بخواهید اگر هنوز به سوالی پاسخ نداده اند دست شان را بالا بگیرند . با این کار شاگردانی را که قبلا به سوال پاسخ داده اند از دور خارج کنید همه شاگردان را در این کار شرکت دهید .

پرسش مهر 1403 آماده

پرسش مهر 1403: از روش طرح پرسش مهر تصادفی استفاده کنید . از دو بسته کارت که سوالات روی آنها نوشته شده استفاده کنید و برای هر شاگرد یک کارت بیرون بیاورید و از او بخواهید که به آن پاسخ دهد . این کار برای شاگردان لذت بخش است و در عین حال کمی هم در کلاس هیجان ایجاد می کند و آنها را نیز در حال آماده باش نگه می دارد . در گروههایی که افراد آن در سطوح متفاوتی قرار دارند و شاگردان ضعیف تر از شرکت در بحث ها در برابر همکلاسی های فعال تر خود اکراه دارند ، باید روشی اتخاذ شود که آنها نیز به طریقی در بحث شرکت کنند و وجودشان حائز اهمیت تلقی شود . بعضی مطالب درسی را صرفا برای آنها آماده کنید و پیشاپیش اطمینان حاصل کنید که در سطوح ساده تری هستند ، به این امید که این گروه از شاگردان پاسخ درست بدهند.

جدول برندگان مسابقه پرسش مهر

رتبه محور نام نام خانوادگی سمت پردیس

نفر اول مقاله آموزشی دانا پاچیده دانشجو معلم پردیس شهید مدرس کردستان (برادران)

نفر دوم مقاله آموزشی مجتبی رحیمی دانشجو معلم پردیس شهید مطهری سیستان و بلوچستان (برادران)

نفر سوم مقاله آموزشی رضا شیردل دانشجو معلم پردیس امام محمد باقر(ع) خراسان شمالی (برادران)

ابوالفضل اسدی دانشجو معلم

نفر اول داستان حسین مرادخانی دانشجو معلم واحد دانشگاهی بلال حبشی تهران - برادران

نفر دوم داستان محسن عالی محمودی گم یکی دانشجو معلم واحد دانشگاهی امام رضا (ع) اندیمشک (خوزستان)- برادران

نفر سوم داستان یونس کبیری دانشجو معلم پردیس آیت الله طالقانی قم (برادران)

نفر اول شعر یونس وصالی مزین دانشجو معلم پردیس شهید مقصودی همدان (برادران)

نفر دوم شعر عباس عبدی نصیب فر دانشجو معلم پردیس شهید مقصودی همدان (برادران)

نفر سوم شعر کریم حسن شاهی دانشجو معلم پردیس شهید بهشتی اقلید

حمید رضا میکائیلی دانشجو معلم پردیس شهید بهشتی اقلید

رضا کرمی دانشجو معلم پردیس شهید بهشتی اقلید

نفر اول مقاله آموزشی ناصر عبدی لورون استاد واحد دانشگاهی آزادگان نیر (اردبیل) -برادران

نفر دوم مقاله آموزشی ادریس ناصری نژاد استاد واحد دانشگاهی شهید رجایی بابل(مازندران)- برادران

نفر سوم مقاله آموزشی سیدعباس موسوی کارمند پردیس آیت اله خامنه ای گلستان (برادران)

شایسته تقدیر داستان سمیه مهتدی جعفری استاد واحد دانشگاهی شهید باهنر تهران - خواهران

شایسته تقدیر شعر مهدی روحی اطهر کارمند پردیس شهید مقصودی همدان (برادران)

پروژه مهر 1403

اگر شما عزیزان در ارتباط با پرسش مهر رئیس جمهور سرچ کرده باشید مسلما پروژه مهر هم به کارتان می آید . ما برای شما عزیزان کاملترین نمونه های پروژه مهر را بارگزاری نموده ایم که شما بزرگان می توانید از این نمونه های کامل و قوی پروژه ها دیدن نموده و در رابطه با اجرا و تکمیل مستندات خود به کار بندید.

پروژه مهر متوسطه اول 1403 : پروژه مهر مقطع راهنمایی سال تحصیلی 404-1403

پروژه مهر ابتدایی 1403 : پروژه مهر دبستان سال تحصیلی 404-1403

پروژه مهر 1403-404 ابتدایی, راهنمایی, دبیرستان با ارائه کاملترین مستندات

پروژه مهر 404-1403مقطع ابتدایی, متوسطه اول و دوم نمونه های جامع و دقیق

پروژه مهر 1403-404 کلیه مقاطع بهترین نمونه در سایت در سایت بازرگانی مهر کاملترین نمونه در فضای مجازی

پروژه مهر 404-1403کاملترین و بهترین نمونه برای کلیه مقاطع در سایت بازرگانی مهر

پروژه مهر متوسطه دوم 1403 : پروژه مهر مقطع دبیرستان سال تحصیلی 404-1403

پروژه مهر 1403 سال تحصیلی 1403-1400 کاملترین نمونه در فضای مجازی با فرمت ورد

پروژه مهر 404-1403کاملترین و بهترین نمونه برای کلیه مقاطع در بازرگانی مهر

پروژه مهر 404-1403کلیه مقاطع بهترین نمونه در سایت بازرگانی مهر

درباره ما بازرگانی مهر

خدمت همه دوستان و عزیزان ذکر این نکته خالی از لطف نیست که شرکت بازرگانی مهر یک شرکت صنعتی نیست. در واقع این یک مجموعه آموزشی در راستای کمک به بهبود وضعیت دانش آموزان و معلمین در رابطه با مسائل علمی است . چرا که نکته قابل توجه این است که در این ارتباط موسسات آموزشی می توانند به دانش آموزان و معلمان یاری کنند. شما عزیزان در صورت نیاز به هر گونه همکاری می توانید از بخش تماس با ما پیشنهادات و نظرات خود را ارائه دهید.
منبع : پرسش مهر

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳/۰۷/۱۰
محمد صالح

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی