طرح بوم برنامه ویژه مدرسه

برنامه ویژه مدرسه طرح بوم

طرح بوم برنامه ویژه مدرسه

برنامه ویژه مدرسه طرح بوم

ارزیابی کیفی توصیفی

يكشنبه, ۲ تیر ۱۳۹۸، ۰۵:۵۳ ب.ظ

ارزیابی کیفی توصیفی 

ارزیابی کیفی توصیفی بهترین و most نمونه‌های موجود در محیط آموزشی را دانلود می‌کند در واقع بهترین مثال توسعه ارزیابی کیفی کیفی است که توسط مرکز دانلودبرای تحقیقات فایل آموزشی توسعه داده می‌شود. شما می‌توانید ارزیابی کیفی را ازاین سایت کسب کنید.

مشاهده و تقلید در ارزیابی کیفی کیفی در این سطح، دانش‌آموز رفتار و رفتار مربی یامربی خود را مشاهده می‌کند و، از طریق راهنمایی و راهنمایی خود، سعی می‌کندهمان کار و عمل را انجام دهد. این کار مانند نوشتن از یک فیلمنامه و یا کشیدن یکنقاشی از "قالب نمونه" یا "تقلید" حرکات ورزشی و.... است.

پیاده‌سازی مستقل در ارزیابی کیفی کیفی در این سطح، گیرنده با کاهش وابستگیخود به معلم یا مربی، سعی می‌کند رفتار خود را انجام دهد یا به فرد عمل کند، مانند"تمرین‌کردن" خط و نقاشی یا "تکرار" حرکات sport's. اما بدون کمک معلم و مربی،it's مثل شنا کردن استخر بدون کمک مربی او.

دقت عملیاتی در ارزیابی کیفی توصیفی در این سطح، یادگیرنده تلاش می‌کند تا کار را با "دقت" و سرعت انجام دهد و به عبارت دیگر، او تلاش می‌کند تا فعالیت را کنترلکرده و اشتباه‌ات را به حداقل برساند. مانند دقت بیشتر "مخلوط کردن" غذا در حینپخت و "مشاهده ایمنی" در استفاده از گاز یا فر و در نهایت به دست آوردن "تحتکنترل شما".

هماهنگی حرکات در ارزیابی کیفی کیفی در این سطح، یاد گیرنده می‌تواند وظایفمتعددی را به طور همزمان و هماهنگ انجام دهد. به عنوان مثال، در "رانندگی"توانایی هماهنگ کردن ترمزها، گاز، کلاچ و لوازم فرمان "هنگام شنا کردن در ارزیابیکیفی کیفی در این مرحله، فرد به سطح" تسلط "و" مهارت "رسیده‌است و" به طور خودکار " فعالیت یا رفتار مورد نظر، مانند مهارت رانندگی یا نواختن موسیقی را انجاممی‌دهد.

یک نکته مهم در ارزیابی توصیفی کیفی باید ذکر شود که سه حوزه شناختی, عاطفی وروانشناسی نمی‌تواند از یکدیگر جدا شوند, و آن‌ها کاملاً مستقل از یکدیگر هستندزیرا در بسیاری از موارد این مناطق به هم متصل و مرتبط هستند. به عنوان مثال,هنگامی که یک موسیقیدان کنترل تسلط بر بازی (حالت ذهنی حرکت) را بدست آورد,که هم عاطفی و هم عاطفی است و هم به عنوان یادداشت‌های موزیکال (حوزه‌هایشناختی) آنچه که توسط رفتار ورودی مورد نیاز است این است که دانش آموزان بایدقبل از یاد گرفتن اینکه چه درسی جدید است بدانند. به عبارت دیگر, دانش آموزانباید یاد بگیرند که دانش یا مهارت لازم برای یادگیری قبل از آموزش درس‌های جدیدخود را یاد بگیرند تا بتوانند درس‌های جدید یاد بگیرند. آزمون ورودی در ارزیابیکیفی کیفی با بررسی رفتار داخلی (شفاهی, نوشتاری و ماهر), می‌تواند مشاهده شودکه دانش آموزان تا چه حد از دانش لازم آگاه هستند. معلم همچنین یاد خواهدگرفت که چگونه این آموزش را به عبارت دیگر, به عبارت دیگر آغاز کند. ابتدایآموزش و پرورش کجا است?

به عبارت دیگر، تعیین رفتار ورودی ضروری است، اما نه به اندازه‌ای که رفتار ورودی"نیازها" را به جای "هسته‌ای" تعیین می‌کند. در غیر اینصورت، سطح دستیابی بهاهداف از درس جدید تا زمانی محقق نخواهد شد که دانش و پیش‌نیازها تحققیابند.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۴/۰۲
محمد صالح

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی