طرح بوم برنامه ویژه مدرسه

برنامه ویژه مدرسه طرح بوم

طرح بوم برنامه ویژه مدرسه

برنامه ویژه مدرسه طرح بوم

۳ مطلب در آبان ۱۳۹۸ ثبت شده است

بیت کوین چیست و چگونه کار می کند؟

به گزارش دی جی ارز مگ «افراد زیادی در دنیای ارز دیجیتال به بیت کوین روی آورده‌اند»

در این نظر بسیاری از افراد به سمت بیت کوین و نحوه کار آن جلب شده است. در این راهنما سام اکسچنجر قصد دارد به‌طور جامع به معرفی بیت کوین و نحوه کارکرد و ویژگی‌های آن بپردازد.

بیت کوین از دو کلمه بیت و سکه تشکیل شده است. درواقع بیت کوین‌ها سکه‌های ذخیره شده در رایانه هستند. آنها فیزیکی نیستند و فقط در دنیای دیجیتال وجود دارند. به همین دلیل است که بیت کوین و سایر ارزهای رمزنگاری شده معمولاً ارزهای دیجیتال خوانده می‌شوند.

خالق بیت کوین کیست؟

خالق بیت کوین فردی ناشناخته است. نام مورد استفاده او Satoshi Nakamoto بود؛ اما این یک اسم جعلی بود و هیچ‌کس نمی‌داند خالق واقعی کیست. راه‌حل این بود که سیستمی بسازیم که هیچ اختیار واحدی نداشته باشد. به این معنی که هیچ فردی بر آن کنترل نداشته باشد (مثل بانک).

تا قبل از آن بانک‌ها و دولت‌ها ارزها را کنترل می‌کردند، بنابراین باید ارز جدیدی ایجاد می‌شد. بیت کوین راه‌حل این ماجرا بود، چراکه هیچ اختیار واحدی ندارد. این بدان معناست که هیچ بانک و دولتی نمی‌توانند حساب شما را مسدود کنند.

حال سؤالی که در ذهن همه وجود دارد احتمالاً این است که بیت کوین چگونه کار می‌کند؟

بیت کوین چگونه کار می‌کند؟

خالق بیت کوین سه مفهوم اصلی را برای این ارز ایجاد کرد که برای درک اصول bitcoin ضروری است: رمزنگاری، عرضه و تقاضا و شبکه‌های غیرمتمرکز.

نحوه عملکرد

این امر به این دلیل است که داده‌ها در یک شبکه متمرکز ذخیره می‌شوند. برای درک نحوه عملکرد بیت کوین، درک این مسئله که یک شبکه غیرمتمرکز است، ضروری است.

در یک شبکه غیرمتمرکز، داده‌ها در همه‌جا وجود دارد. اگر گوگل از یک شبکه غیرمتمرکز استفاده می‌کرد، شما هنوز هم می‌توانستید داده‌ها را ببینید، زیرا در همه‌جا و فقط در یک مکان نیستند. این بدان معنی است که گوگل هرگز آفلاین نمی‌شود.

رمزنگاری

در جنگ جهانی دوم از رمزنگاری استفاده زیادی شد. پیام‌های رادیویی را به کدی تبدیل می‌کرد که هیچ‌کس نمی‌توانست آن را بخواند. برای خواندن آن، باید به پیام اصلی برمی‌گشتید. برای انجام این کار، شما نیاز به یک کلید دارید. این امر از طریق فرمول‌های ریاضی امکان‌پذیر بود.

مزایا و معایب بیت کوین چیست؟

مزایای بیت کوین:

_ پرداخت‌های بین‌المللی بسیار سریع‌تر از بانک‌ها است.

هزینه معاملات و تراکنش کم است.

هک کردن بلاکچین تقریباً غیرممکن است.

غیرمتمرکز بودن آن.

شفافیت آن‌که نیازی نیست به کسی اعتماد کنید.

ناشناس بودن، نیازی به استفاده از نام خود ندارید.

با کمک جامعه، هزینه‌ها تقسیم می‌شوند.

نیازی به هیچ‌گونه تأیید برای کاربران جدید نیست هر کسی می‌تواند از آن استفاده کند.

باوجود مزیت‌های زیادی که برای bitcoin در نظر گرفته می‌شود، اما در مورد نحوه کار بیت کوین معایبی نیز وجود دارد.

معایب بیت کوین:

استخراج بیت کوین از برق زیادی استفاده می‌کند.

نسبت به سیار ارزهای دیجیتال آنقدر سریع نیست.

هزینه‌ها بسیار تغییر می‌کند.

به دلیل ویژگی ناشناس بودن آن، مجرمان نیز از آن استفاده می‌کنند. _استفاده از آن به دلیل وجود کلیدهای خصوصی، کلیدهای عمومی و غیره آسان نیست.

چگونه بیت کوین بخریم؟

برای خرید بیت کوین می توانید از صرافی های مطمئن و معتبر آنلاین ارزهای دیجیتال خرید کنید. برای مثال صراقی آنلاین سام اکسچنجر گزینه خوبی برای یک خرید مطمئن برای بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال است.

 

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲ آبان ۹۸ ، ۰۹:۵۶
محمد صالح

ارز دیجیتال تتر یک ارز مبتنی بر بلاکچین است که رمزنگاری‌های آن در گردش با مقدار معادل ارزهای سنتی فیات مانند دلار، یورو یا ین ژاپن که در یک حساب بانکی تعیین‌شده نگهداری می‌شوند، پشتیبانی می‌شوند. توکن های تتر، تحت نماد USDT تجارت می‌کنند.

ارز دیجیتال تتر متعلق به نسل جدیدی از ارزهای رمزنگاری شده به نام stablecoin است که هدف از آن حفظ ارزش و ثبات ارز دیجیتال است، برخلاف نوسانات گسترده مشاهده شده در قیمت سایر ارزهای رمزنگاری محبوب مانند Bitcoin و Ethereum. این امر باعث می‌شود که به‌جای اینکه به‌عنوان واسطه‌ای برای سرمایه‌گذاری‌های سوداگرانه مورداستفاده قرار گیرد، از آن به‌عنوان وسیله مبادله و نحوه ذخیره ارزش استفاده می‌شود.

ارز دیجیتال تتر به‌طور خاص به دسته stablecoin های وثیقه شده فیات تعلق دارد، یعنی یک ارز فیات مانند دلار آمریکا، یورو یا ین، هر ارز دیجیتالی را در گردش پشتوانه می‌کند. سایر دسته‌بندی‌های stablecoin شامل stablecoin های رمزنگاری شده از ذخایر ارز دیجیتال به‌عنوان وثیقه یا stablecoin های بدون وثیقه استفاده می‌کنند که هیچ وثیقه‌ای ندارند، اما بسته به کارکردن، به روشی مشابه بانک ذخیره برای حفظ عرضه لازم توکن ها استفاده می‌کنند.

ارز دیجیتال تتر چگونه کار می‌کند؟

تتر از طریق پروتکل Omni روی بلاکچین وجود دارد. پروتکل Omni یک نرم‌افزار منبع باز است که با زنجیره‌های بلاکچین ارتباط برقرار می‌کند تا امکان صدور و بازخرید توکن های ارز دیجیتال را مانند تتر فراهم کند.

ارزهای بسترهای نرم‌افزاری تتر 100٪ توسط دارایی‌های ارزی واقعی فیات در حساب ذخیره پشتیبانی می‌شوند. طبق شرایط خدمات و محدودیت‌های تتر، ارز دیجیتال تتر قابل بازخرید و مبادله هستند.

پشتیبانی از ارز جهانی

ارز دیجیتال تتر از دلارهای ایالات‌متحده (USD)، یورو (EUR) و ین ژاپن (JPY) حمایت می‌کند.

امنیت تتر

ارز دیجیتال تتر در بالاترین سطح از فناوری انقلابی و رمزنگاری ایمن ساخته شده و به قوانین سختگیرانه و امنیتی جهانی و دولت جهانی پایبند است.ارز دیجیتال تتر می‌تواند با رعایت شرایط و خدمات، در امنیت کامل، در بلاکچین معامله و ذخیره و پرداخت شود. اگر از Poloniex یا Bittrex استفاده کرده باشید، احتمالاً چندین بار بازار UDST را دیده‌اید و حتی ممکن است به‌طور مرتب از آن استفاده کنید. بااین‌حال، برخی ممکن است کاملاً از ارز دیجیتال تتر و چگونگی عملکرد آن آگاه نباشند.

USDT؛ یک دارایی ارز دیجیتال است که از طریق پروتکل Omni در بلاکچین بیت کوین صادر می‌شود. هر واحد USDT توسط یک دلار آمریکایی که در ذخایر Tether Limited نگهداری می‌شود، حمایت می‌شود و می‌تواند از طریق بستر ارز دیجیتال تتر خریداری شود. USDT می‌تواند درست مانند بیت کوین یا هر رمزنگاری دیگر منتقل‌شده، ذخیره و خرج شود، کاربران می‌توانند با هر کیف پول مجهز به Omni Layer مانند Ambisafe Holy Transaction یا کیف پول Omni آن را معامله و ذخیره کنند.

در سیستم ذخیره ارز دیجیتال تتر، مقدار USDT در گردش را می‌توان با استفاده از ابزارهای ارائه‌شده در Omnichest.info، بر روی بلاکچین بیت کوین به راحتی بررسی کرد.

تعداد کل USDT در گردش در هر زمان به‌عنوان TUSD مشخص می‌شود. مبلغ USDT در گردش باید همیشه با مبلغ USD در حساب بانکی استفاده شده توسط محدودیت تتر برای دریافت و ارسال ارز فیات به کاربرانی که مستقیماً در بستر ارز دیجیتال تتر خریداری و بازپرداخت می‌کنند، یکسان باشد.

چگونه ارز دیجیتال تتر بخریم؟

معامله ارز دیجیتال تتر نسبتاً ساده است. پس از مبادله در Poloniex یا Bittrex، می‌توان از آن برای خرید بیت کوین و سایر ارزهای رمزپایه استفاده کرد. می‌توان آن را به‌راحتی از صرافی به هر کیف پول فعال شده لایه Omni منتقل کرد.

ارز دیجیتال تتر هیچ‌گونه هزینه معامله‌ای ندارد، گرچه کیف پول و مبادلات خارجی ممکن است هزینه کمی داشته باشد. برای تبدیل ارز دیجیتال تتر به دلار و بالعکس از طریق بستر Tether.to کاربران باید هزینه کمی بپردازند.

البته شما می توانید راه ساده تری انتخاب کنید و از صرافی آنلاین سام اکسچنجر به راحتی و به صورت خودکار ارز دیجیتال تتر بخرید.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲ آبان ۹۸ ، ۰۹:۱۴
محمد صالح

خرید ویدئوهای آموزشی و خدمات اپلای از یونی لند

 

اپلای کردن یکی از راه های تخصصی است که به علت رقابت بالا در پذیرش و دریافت کمک هزینه‌های تحصیلی می‌تواند به دانشجو کمک کند.

در این میان مهم‌ترین چیزی که که با پرداخت بهای آن، از دست خواهید داد، زمان شماست، چرا که با گنجاندن برنامه‌ریزی اپلای در برنامه خود، تقریبا زمان زیادی را از دست می‌دهید.

به همین علت یونی لند با طرح برنامه‌ریزی جدید، هوشمندانه و تخصصی، زمانی را که برای اخذ اپلای صرف می‌شود کاهش داده است.

خدمات اپلای یونی لند

یونیلند خدمات زیر را با بهترین کیفیت و کمترین قیمت در اختیار متقاضیان می‌گذارد:

  • تهیه، اصلاح و استاندارد سازی انگیزه نامه (SOP)
  • ارائه طرح تحقیقاتی (RP)
  • گردآوری رزومه تحصیلی (CV)
  • ارائه توصیه نامه (RL)

تیم تخصصی یونی لند متشکل از دانش آموختگان و دانشجویان ایرانی پذیرفته شده اپلای در دانشگاه‌های معتبر آمریکا، کانادا و اروپا در رشته‌های فنی مهندسی، پزشکی و انسانی است. تیم قوی یونی لند در تمامی پروسه اخذ پذیرش همراه دانشجویان می باشند.

مشاوره اپلای

برای دریافت پذیرش معتبرترین دانشگاه‌های خارج از کشور، متقاضیان، به تجربه شخصی نیاز دارند که قبلا در این مورد به خوبی تحقیق کرده یا خود این مسیر را پیموده باشد.

مشاوران اپلای معمولا در ابتدا از شما اطلاعات اولیه را دریافت می کنند.

اطلاعات اولیه شامل موارد زیر می‌باشد:

  • مدرک زبان انگلیسی دارید یا خیر؟ و میزان تسلط شما به زبان انگلیسی تا چه حدود است.
  • معدل دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد شما برای مهاجرت مقطع کارشناسی ارشد MSC یا دکتری PHD چقدر است.
  • آیا دوره نظام وظیفه خود را به پایان رساندید؟
  • موضوع پایان نامه کار شده توسط شما چیست؟
  • آیا مقاله بین المللی دارید؟

در جلسات مشاوره ایزی اپلای یونی لند، جهت دریافت راهنمایی بهتر، درباره اهداف و علاقه‌مندی‌های تحصیلی به طور دقیق از شما می پرسد. مشاور اپلای در ارتباط با اینکه آیا به کشور خاصی علاقه دارید یا خیر و بررسی شرایط موجود صحبت می کند.

همچنین در مشاوره اپلای اینکه برای چه تعداد دانشگاه قصد اقدام و هزینه کردن جهت ارسال مدارک را دارید از شما سوالاتی پرسیده می‌شود.

در مشاوره اپلای تاریخی که قصد مهاجرت تحصیلی دارید اهمیت دارد.

در مورد اینکه قادر به پرداخت هزینه‌های شخصی برای یک یا دو ترم اول هستید و آیا تمایل به کار کردن برای پرداخت هزینه‌های خود دارید یا خیر صحبت خواهد شد.

بعد از آن تیم مشاوره اپلای با کارشناسان حاضر در ایران و دانشگاه‌های مقصد به بررسی وضعیت شما می‌پردازند.

این بررسی ممکن است بین یک روز تا یک هفته زمان ببرد.

پس از آن طی یک جلسه حضوری و یا به صورت آنلاین قراردادی بین دو طرف برای نحوه مشاوره اپلای شما منعقد می‌گردد.

طی یک برنامه‌ریزی هدفمند تیم مشاوره اپلای در کنار تا اخذ پذیرش از دانشگاه‌های هدف، شمارا یاری خواهند داد.

ویدئوهای آموزشی باکیفیت

گران‌ترین منبع آموزشی، کلاس حضوری است که علاوه بر هزینه بالای دوره، زمان رفت و آمد به موسسه را هم باید در نظر داشته باشید. شاید فکر کنید در دوره‌‌های حضوری مربی در کنار شماست و می‌توانید دائما رفع اشکال کنید. اما به علت مدیریت زمان، هیچ وقت این اتفاق نمی‌افتد و اغلب کلاس یک طرفه است. بهتر است اگر قصد شرکت در کلاس خاصی را دارید با دانشجویانی که تجربه شرکت در آن کلاس را داشته‌اند مشورت کنید.

از نظر هزینه و زمان دوره‌های مجازی می‌تواند جایگزین بهتری برای کلاس‌های حضوری باشد که به دو شکل آنلاین و آفلاین برگزار می‌شود. طبق تجربه اساتیدی که دوره‌های آنلاین دارند حدود 30% از زمان دوره‌ی آنلاین به علت مشکلات فنی و رفع اشکال کلاسی که اغلب سوالات بی‌مورد است تلف می‌شود. از طرفی چون استاد دوره در حین ضبط امکان توقف ندارد، قدرت ارائه او محدود می‌شود و نمی‌تواند از انیمشن و تکنیک‌های آموزشی بهره‌گیری کند.

البته تعداد اساتیدی که در آموزش‌های خود از این اصول حرفه‌ای استفاده می‌کنند بسیار محدود است و معمولاً آنچه که در توضیحات دوره این افراد می‌بینید صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و حتی یک نمونه هم برای ارائه ندارند. با این حال ما در یونی لند دوره های آموزشی دانشگاهی را با کیفیت بالا ارائه می دهیم. شما می توانید با تهیه این دوره ها، مفاهیم مطرح شده را به راحتی و باکیفیت بالا فرا بگیرید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ آبان ۹۸ ، ۱۰:۰۹
محمد صالح