پرسش مهر 97 | پرسش مهر نوزدهم رئیس جمهور

پاسخ به پرسش مهر 97 مقاله پرسش مهر 98-1397 نوزدهم رئیس جمهور

پرسش مهر 97 | پرسش مهر نوزدهم رئیس جمهور

پاسخ به پرسش مهر 97 مقاله پرسش مهر 98-1397 نوزدهم رئیس جمهور

پاسخ به پرسش مهر 97 رئیس جمهور شماره 19 سالتحصیلی 97-98

پرسش مهر

بهترین نمونه مقاله پرسش مهر 97 رئیس جمهور : پرسش مهر 19 , پاسخ پرسش مهر 97-98 رئیس جمهوری را در کمتر از یک دقیقه میتوانید از سایت حاضر دانلود کنید . این نمونه مقاله در فرمت فایل ورد و قابل ویرایش بوده , حاوی 38 صفحه با ادیشن اختصاصی و کیفیت نگارش ساده و روان میباشد

چند سالی است که زنگ شروع مدارس که بصورت نمادین توسط رئیس جمهور نواخته میشود با یک پرسش و سوال همراه است که دانش آموزان نسبت به سوالی که رئیس جمهور پرسیده است اقدام به نگارش مقاله پرسش مهر میکنند . گروه پژوهشی حاضر با توجه به تجربه ای که در نگارش پرسش مهر 96-97 داتش و بواسطه استقبال زیادی که دانش آموزان , معلمان و.. از سراسر کشور برای دانلود پاسخ به پرسش مهر رئیس جمهوری داشتند تصمیم گرفته است بلافاصله بعد از اعلام پرسش مهر 97 رئیس جمهوری چندین مقاله پرسش مهر 97 را آماده سازی کرده و برای دانلود در اختیار شما عزیزان قرار دهد.

پرسش مهر 97

با عضویت رایگان در سایت حاضر میتوانید علاوه بر دانلود پاسخ به پرسش مهر 97 رئیس جمهوری برای که در شروع سالتحصیلی 97-98 مطرح کردند صدها نمونه فایل تخصصی و آموزشی را مانند نمونه های طرح جابر ابن حیان , طرح کرامت , اقدام پژوهی معلمان , درس پژوهی , گزارش تخصصی معلمان , برنامه سالانه و تقویم اجرایی مدارس و... رامشاهده کرده و متناسب با نیازتان آنها را دانلود نمایید.

حدس هایی برای پرسش مهر 97

تعدادی از افرادی که دستی بر آتش دارند و با رئیس جمهوری و وزیر آموزش و پرورش ارتباطات نزدیکی دارند چند احتمال را برای پرسش مهر 97-98 مطرح کرده اند . البته بخاطر اینکه هنوز خبر موثقی اعلام نشده است ما نمیتوانیم این گانه زنی ها را برای پرسش مهر 97-98 رئیس جمهوری در سایت منتشر کنیم ولی همکاران ما متناسب با گمانه زنی ها سعی کرده اند مقالات مناسبی را در پاسخ به پرسش های احتمالی رئیس جمهوری برای سالتحصیلی 97-98 آماده سازی کنند تا بتوانیم در سریعترین زمان بعد از مشخص شدن پرسش مهر 97 رئیسجمهور مقالات آماده شده را در سایت قرار دهیم.

سایت حاضر

سایت ما : ارائه دهنده نمونه سوالات ضمن خدمت فرهنگیان , کارورزی فرهنگیان, پرسش مهر,طراحی آموزشی , الگوی برتر تدریس, گزرارش تخصصی , اقدام پژوهی , طرح جابر , درس پژوهی , طرح کرامت

مقاله پرسش مهر 98-97 رئیس جمهور

مقاله پرسش مهر 98-97 رئیس جمهور آماده سازی شده بصورت اختصاصی در 38 صفحه فایل ورد که قابل ویرایش بوده و دانش آموزان عزیز میتوانند با صرف زان بسیار کمی مشخصات خود را بدان اضافه کرده یا هر قسمتی از فایل را که نیاز باشد به دلخواه خود تغییر دهند.

این مقاله پرسش مهر 19 مربوط به سال تحصیلی 98-97 رئیس جمهور به صورت کاملا دقیق و توسط تیم تخصصی بانک فایل پژوهشی معلمان طراحی و تدوین گردیده است و در راستای پرسش مهر رئیس جمهور در روز بازگشایی مدارس صورت گرفته است .

پرسش مهر 97

این فایل حاوی پاسخ به پرسش مهر 97 رئیس جمهور میباشد که حاوی موارد و نکته های زیر میباشد.

آنچه در این مجموعه مشاهده می کنیم :

  • همانطور که عنوان شد مقاله پرسش مهر 98-97 رئیس جمهور بسیار کامل دقیق و قابل ویرایش می باشد.با هم بخشی از چکیده مقاله پرسش مهر 97 رئیس جمهور را مشاهده می کنیم:

پرسش مهر 98-97 رئیس جمهور

در سال تحصیلی اخیر نیز مانند سالهای قبل پرسش مهر 97 رئیس جمهور در روز آغازین سال تحصیلی مطرح گردیدمقاله پرسش مهر 98-97 رئیس جمهور در باره احترام متقابل در محیط مدرسه توسط دانش آموزان به یکدیگر بود. همانگونه که می دانیم ، آگاهی از نظرات و عقاید افراد جامعه این امکان را فراهم می آورد که تدابیر و تصمیمات دقیق تر و جامع تری در حوزه های مختلف اتخاذ گردد و احتمال بروز برنامه ریزیهای ناصواب را تا حد چشمگیری کاهش خواهد داد. وقتی صحبت از آموزش به میان می آید، اشکالی از آموزش رسمی در مدارس و دانشگاهها در ذهن نقش می بندد غافل از آنکه آموزش از راههای مختلفی چون گروههای مختلف اجتماعی) با توجه به سن و پایگاه اجتماعی(، کتابخانه ها، اینترنت، مطبوعات، رادیو تلویزیون و به طور کلی کلیه شبکه های ارتباطاتی اعم از ملی و فراملی امکان پذیر است و چه بسا رادیو و تلویزون نقش پررنگ تری از نظامهای آموزش رسمی ایفا نمایند. بنابراین کلیه شبکه های ارتباطاتی نقش قابل توجهی در ایجاد و درونی نمودن یک ویژگی فرهنگی در یک جامعه خواهند داشت که در بستر آن، فرهنگ سازی و فرهنگ پذیری اتفاق خواهد افتاد همانگونه که کودک با ورود به مدرسه و قرار گرفتن در جریان روابط دوستانه بسیاری از هنجارهای اجتماعی را آموخته و آنها را درونی سازی می نماید.در مقاله حاضر قصد داریم پیرامون پرسش مهر مطرح شده رئیس جمهور در رابطه با مقاله پرسش مهر 98-97 رئیس جمهور بپردازیم.

پرسش مهر 98-97

کلیدواژه : پرسش مهر 97 ،مقاله پرسش مهر،رئیس جمهور،مقاله پرسش مهر 98-97 رئیس جمهور

برای دانلود مقاله پرسش مهر 98-97 رئیس جمهور می توانید ازلینک زیر استفاده نمایید.

پرسش مهر 19

حاضر مرجع تخصصی تولید نمونه مقالات تخصصی پاسخ به پرسش مهر رئیس جمهور میباشد . مقاله پرسش مهر 19 ریاست جمهوری مربوط به سالتحصیلی 97-98  : پاسخ پرسش مهر 19 رئیس جمهور را در قالب چندین فایل متفاوت برای شما آماده کرده است . شما عزیزان برای دریافت پاسخ پرسش مهر 19 رئیس جمهور مربوط به پرسش مهر 97میتوانید اقدام به خرید این فایل کنید . بعد از مرحله پرداخت هزینه فایل به مدت 72 ساعت و بصورت نامحدود برای شما باز شده و قابل دانلود خواهد بود.

چکیده مقاله

ویژی‌های معلم موفق

به عقیده پِرل معلمی که در ایفای نقش خود موفق عمل کتد دارای ویژگی‌های زیر است:

1.      تنوع و گوناگونی را ترغیب می‌کند. معلمی که نقش رهبری و مدیریت خود را به نحوی ایفا می‌کند، غالباً به شنیدن عقاید و نظریه‌های جدید دانش‌آموزان تمایل نشان می‌دهد. به همین دلیل دانش‌آموزان خود را برای مشارکت در بحث و مجادله کامل و آزاد تشویق می‌کند.

2.      در بحث و گفتگو پر انرژی است. معلم موفق در هنگام ایفای نقش در کلاس در مواقعی که بحث و جدل پیش می‌آید، برای دفاع از اعتقادات، نگرش‌ها و باورهای سالم، صحیح و مبتنی بر عقل سلیم و دور از هر گونه تعصب و یک‌سونگری خود، آمادگی لازم را داراست.

3.      برای مصالحه و توافق شرافتمندانه آماده است. در هر نظام آموزشی، مواردی در کلاس پیش می‌آید که دانش‌آموزان علاقه‌مند می‌شوند در زمینه خاصی به بحث و مجادله با معلم خود بپردازند. اینگونه بحث و مجادله‌ها در کلاس درس هنگامی منتهی به نتایج آموزشی قابل توجه می‌شود که در صورت نیاز، معلم کلاس مهارت و توانایی دستیابی به نوعی توافق و مصالحه شرافتمندانه و مبتنی بر واقعیت‌های زندگی را در کلاس داشته باشد.

4.      تعارض‌هایی غیر قابل مصالحه را تشخیص می‌دهد. معلمی که در اداره و رهبری کلاس خود موافق است، توانایی حل هوشمندانه تعارض‌ها و تضادهای موجود در مباحث کلاسی داراست، می‌داند در هنگام بحث و گفتگوی دانش‌آموزان چگونه از ابراز خشونت خود یا دانش‌آموزان جلوگیری کند. وقتی تعارض در هنگام بحث و جدل در کلاس حل نمی‌شود، معلم موفق دانش‌آموزان را به نوعی توافق و مصالحه دروغین راهنمایی نمی‌کند. در این موارد از عقل سلیم خود بهره می‌گیر. اگر تضاد و تعارض پیش آمده در کلاس مربوط به یک دانش‌آموز و معلم بسیار هم جدی است، معلم موفق ابتدا می‌کوشد این تضاد را با روش معقول حل کند و اگر در این راه توفیقی بدست نیاورد،  ممکن است چنین دانش‌اموزش را به کلاس دیگری انتقال دهد. در صورتی که چنین تضادی بین دو دانش‌آموز به وجود آمده باشد، ممکن است ابتدا در حل تضا بکوشد و اگر موفق نشد، آنان را از یکدیگر جدا کند.

5.      قادر است قوانین و مقررات آموزشی را با توجه به آثار و نتایج آن تحلیل کند. معلم موفق مجری صرف مقررات نیست و در هنگام اجرای مقررات و ضمن احترام به آن می‌کوشد تا عوامل بسیاری را که واضع مقررات در هنگام تهیه و ابلاغ آن در نظر نگرفته بشناسد و مقررات را با توجه به همه ابعاد و عوامل پیچیده انسانی، عدل، انصاف، و مروت و از همه مهم‌تر عقل سلیم اجرا کند.

مشکلات ناشی از مدیریت ضعیف معلم در کلاس

وقتی معلم نتواند نقش آموزنده خود را در تسهیل یادگیری به خوبی ایفا کند، کلاس درس او با مشکلاتی مواجه می‌شود که در ادامه به برخی از آن‌ها اشاره می‌کنیم.

فهم و درک ناکافی دانش‌آموز

معلم باید به نیازها و احساسات دانش‌آموزان کلاس حساس باشد. همه یادگیرنگان کلاس نیاز به حمایت و تشویق دارند. هر چند انتقاد از یک دانش‌آموز گاه وی را متوجه اشتباهاتش می‌کند، ولی اگر انتقاد بیش از حد صورت پذیرد، حالت سرزنش به خود می‌گیرد و احتمالاً اثر تخریبی آن بیش از فوایدش خواهد بود.

دانش‌آموزان، به خصوص وقتی دوران کودکی خود را می‌کنند، معمولاً با شوخی‌ها و انجام بعضی اعمال نسنجیده خود موجبات آزار و اذیت یکدیگر را فراهم می‌آورند، به یکدیگر توهین روا می‌دارند، یکدیگر را مسخره می‌کنند، و از روی عناد و بدخواهی از یکدیگر انتفادهای دقیق و جدی می‌کنند. از طرف دیگر، همین دانش‌آموزان به خواسته‌های یکدیگر کاملاً حساس‌اند، یکدیگر را دوست دارند، و نوعی احترام متقابل به یکدیگر را رعایت می‌کنند. البته، میزان و درجه حساس بودن آنان به خواسته‌های یکدیگر، به الگوها و نمونه‌هایی بستگی دارد که معلم عرضه می‌دارد.

تقویت رقابت ناسالم در کلاس

حتی در کشورهای غربی که خود را جامعه رقابتی می‌نامند، روان‌شناسان به معلمان توصیه می‌کنند که مراقب آثار مخرب ایجاد رقابت‌های فردی بین دانش‌آموزان کلاس باشند و تا حد امکان از تقویت این احساس در بین دانش‌آموزان بپرهیزند. معلم آگاه می‌داند که فرد فرد دانش‌آموزان او خواهان و طالب تأیید معلم خودند. حتی آمادگی آن را نیز دارند که این نوع تأیید و توجه معلم را به قیمت ناراحت کردن دانش‌آموزان دیگر کسب کنند. ضمناً آثار منفی پرورش احساس رقابت‌های فردی در کلاس در بعضی دانش‌اموزان بیشتر از دانش‌آموزان دیگر است. برای اجتناب از این مشکل می‌توان دانش‌اموزان را به مشارکت در کارهای گروهی و به عبارت دیگر، به نوعی رقابت گروهی و معتدل و عقلایی تشویق کرد.

تقویت مطیع و سر به زیر بودن

بعضی از دانش‌اموزان سریعا می‌آموزند که هیجان‌های واقعی خود را آشکار نسازند و برای پنهان ساختن احساس واقعی خویش به نوعی ایفای نقش بپردازند؛ یعنی به معلم خود مطالبی بگویند که می/ دانند معلم آنان را دوست دارد چنین مطالبی را از زبان دانش‌آموزان بشنوند. دانش‌آموزان به سرعت متوجه می‌شوند معلم کلاس آنان خواهان شنیدن چه مطالبی است و این فهم و بینش را با توجه به واکنش‌های قبلی خود و دانش‌اموزان دیگر در برابر معلم و نیز با توجه به نوع عکس‌العمل‌ها یا تقویت‌های معلم انجام می‌دهند. وقتی فضای روانی کلاس به نحوی است که میزان رقابت فردی بین دانش‌آموزان افزایش می‌یابد، فار روانی بر دانش‌آموزان بیشتر وارد می‌آید و دانش‌آموزان نیز برای کاهش این فشار و اضطراب ناشی از آن می‌کوشند تا با تظاهر به مطیع و سر به زیر بودن و نیز توسل به رفتار ها و سخنان شکوه‌آمیز، تأیید و توجه معلم خد را جلب کنند. بدتر از آن موقعیتی است که بعضی معلمان چنین رفتارهای دانش‌آموزان را که رفتارهایی شبیه عروسک خیمه‌شب‌بازی است تشویق می‌کنند تا بدین وسیله احساس اهمیت، قدرت، و عزت نفس پایین خود را افزایش دهند.

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی